środa, 16 listopada 2016

RUDY...



d
Red Fox - stitchingcards.com
- Rudy ojciec...
- Ludy ocieć...
- Rudy dziadek...
- Ludy dziadek...
- Rudy ogon...
- Ludy ogon...
- To mój spadek...
- To mój śpadek...
- A ja jestem...
Dwulatek zamiast powtórzyć, patrzy na mnie zdziwiony, mówię więc jeszcze raz:
- A ja jestem...
Dwulatek patrzy na mnie z jeszcze większym zdziwieniem i mówi:
- Ciocia Nanetka!

I tak właśnie uczyłam się z moim małym kiedyś Siostrzeńcem (obecnie gimnazjalistą) wierszy Brzechwy.

A skoro już o dzieciach mowa, to może pokusimy się o wysłanie karteczki do Kropeczki? Do Kropeczki, czyli malutkiej Lileczki, która walczy z nowotworem mózgu. Więcej o Kropeczce poczytacie tutaj. Adres Lilki:


Liliana Borkowska
ul. Dzielna 11 blok 12 m 14
97-300 Piotrków Trybunalski

A skoro wyślemy karteczki do Kropeczki, to może znajdziemy jeszcze jedną i wyślemy ją do Tomka, który walczy z białaczką? Tomek 18 listopada kończy sześć lat, a więcej o nim można poczytać tutaj i tutaj. Wiem, trochę późno o tym piszę, ale kartki pewnie będą do niego przychodzić nawet po terminie. Adres Tomka:


Tomasz Adamczuk
ul. Norwida 9/9
77-400 Złotów


I książka - czwarta część cyklu W poszukiwaniu straconego czasu Marcela Prousta, czyli Sodoma i Gomora. 



Do miłego  :-)

8 komentarzy:

  1. Podziwiam empatię i pamięć o potrzebujących. Tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za rudego. Poprawił mi humor. Karteczki dzieciom wyślę. Mam nadzieję, ze kaszel już się cofa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znów mogłam poprawić Ci humor :-)

      Kaszel powoli się cofa, jest już dużo lepiej niż było we wrześniu i październiku, chociaż nadal potrafi dokuczyć.

      Usuń
  3. uśmiałam się z tej nauki wierszyka :) ksiażkę juz gdzieś widziałam u dziewczyn - chyba zapisze do długiej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochalam sie w tym lisku. Uroczy jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)