środa, 12 lipca 2017

ŚRODA Z KSIĄŻKĄ (2)

Kliknij tutaj ;-)
Robótkowo koralikowe różowe stokrotki zrobione na czerwcowy etap Kwiatowej Wymianki Kartkowej organizowanej przez Lidkę/Czarną Damę z Misiowego Zakątka.

Bead Medallion 4: Daisy - stitchingcards.com
Książkowo w dalszym ciągu powojenne dzieje mojego miasta - raz, że publikacja obszerna (496 stron), a ja czytam po dwie-trzy strony dziennie, a dwa - zamieszanie związane z zamianą pokoi i wymianą mebli w jednym z nich nie sprzyja w czytaniu, bo w bałaganie funkcjonować nie potrafię. Na szczęście dziś wieczorem mają przywieźć szafę na ubrania i pościel, więc bałagan automatycznie zrobi się mniejszy i do uporządkowania zostanie tylko "makulatura", której części pozbyłam się już w miniony weekend.

Dzieje Koszalina. T. 2, Po 1945 roku / pod red. nauk. Bogusława Polaka. -    Koszalin : Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela przy współpracy Archiwum Państwowego, Muzeum, 2016.

Do poczytania :-) 

4 komentarze:

  1. Zawsze warto poznać historię swojego miasta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zmobilizowałaś mnie do poznania historii Słupska ;-)
    Karteczka koralikowa , bardzo ładna, jeszcze nigdy takiej nie robiłam.( ja ostatnio wszystko muszę spróbować)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam - i do poznania historii Słupska i do haftu matematycznego z koralikami - tutaj są darmowe wzory goo.gl/B2scjm

      Usuń

Dziękuję :-)